Πρόβλημα: Ενώ λαμβάνετε κανονικά mail, δεν μπορείτε να στείλετε Εκτύπωση

  • E-mails, Change port
  • 1

Κάποιες φορές συμβαίνει, ενώ δεν αντιμετωπίζετε κανένα πρόβλημα με την εισερχόμενη αλληλογραφία (δηλαδή λαμβάνετε
κανονικά mail), αντιμετωπίζετε με την εξερχόμενη (δηλαδή δεν μπορείτε να στείλετε).
Αυτό συμβαίνει γιατί η IP σας έχει μπει σε μια "μαύρη λίστα", η οποία αποτελείται από IPs που στέλνουν spam-mails.
Αυτό μπορεί να γίνει είτε γιατί έχετε πέσει θύμα ιών/spyware/mailware/trojan-horses, εν ολίγοις ο υπολογιστής σας έχει
γίνει εργαλείο για spam, είτε λόγω της δυναμικής IP λάβατε μια IP η οποία έχει μπει στην "μαύρη λίστα", καθώς
χρησιμοποιούνταν στο παρελθόν από κάποιο άλλο υπολογιστή που έκανε spamming.

Στις περιπτώσεις που η IP σας είναι στην "μαύρη λίστα" ο ΟΤΕ μπλοκάρει την θύρα 25, η οποία είναι η θύρα που χρησιμοποιείται
για την εξερχόμενη αλληλογραφία από το πρωτόκολλο smtp. Αυτό που πρέπει να κάνετε είναι να αλλάξετε από τις ρυθμίσεις
του mail client προγράμματός σας (thunderbird, outlook κ.α.) την θύρα που χρησιμοποιεί το smtp.
Αυτό το κάνετε πηγαίνοντας στις ρυθμίσεις του λογαριασμού σας, μετά στην καρτέλα του διακομιστή εξερχομένων.

Για το thunderbird

smtp1
smtp2smtp3

Για το outlook

smtp4
smtp5smtp6


Ήταν χρήσιμη αυτήν την απάντηση;

« Πίσω